onsdag 6 maj 2015

Soffhäng och gungpremiär

Blev sittandes i nästan 3 timmar i soffan då Georgia sov så gott idag. Jätteskönt att bara vara och plöja igenom en massa avsnitt av Vampire Diaries. Haha jag är en "sucker" på såna här serier och det är så bra att man kan se en massa filmer och just serier på Netflix. Nackdelen är dock att man får vänta lääänge på nya säsonger. Som Walking Dead och Sons of Anarchy t ex. Hinner ju glömma, men då får man titta på sista avsnittet och så är man igång igen. ☺
Hämtade Alexios på förskolan och vi var på lekplatsen utanför i nästan en timma. Så skönt väder. Regnade på förmiddagen, men sen sken det upp och blev upp till 18 grader. Kul att prata med några andra mammor också. Oftast blir det bara ett snabbt hej så det är kul nu när vädret blir bättre och alla vill passa på att njuta av solen.
Satte Georgia i gungan för första gången och hon sken som en sol och dinglade med benen. Så söt!!
Förutom gungpremiären hade jag även "utan strumpor" premiär. Tjohoo och så kunde jag ha min fina Collar Cardie med träknappar från HoL som jacka, utan att frysa! Me like!!
Ja och i morgon är det begravning och jag velar vad jag ska ha på mig. Klänning vet jag, men vilken, och vilken sjal och vilka skor..hjälp! Fick sms från svägerskan som tampas med samma sak. ☺

I morgon bitti är det invägning, ska bli spännande om det hänt något på dessa två första dagar då man kör ganska hårt med shakes, juice, fiberblandning och kosttillskottet. Tänk att jag har lyckats hålla mig från sötsaker två dagar.
Helt otroligt för att vara jag. 👍☺




Inga kommentarer: