tisdag 5 maj 2015

C9-start

Nu har jag kickat igång med C9 boxen från Forever Living. Till lunch drack jag en shake med chokladpulver och mandelmjölk. Känner mig fortfarande ganska mätt. Ska avstå bröd och annat några dagar nu så får vi se om detta ger något resultat. Är generellt skeptisk till såna här shakes, men vill ändå prova detta.
Det är inte bara shakes utan en fiberlösning samt näringstillskott man ska äta samt dricka Aloe juicen.
Behöver rensa kroppen känner jag. Började med juicen förra veckan och har nu börjat få hääärliga finnar i ansiktet. Så det finns nog en hel del skit i kroppen. ☺

Köpte en osockrad sojamjölk idag som jag tror funkar bättre då mandelmjölken var ganska söt ihop med chokladen. Har köpt vaniljpulver också som jag ska hämta hos Diana så får jag testa mig fram då det finns en massa shake recept som verkar goda.


Inga kommentarer: