måndag 4 maj 2015

Åter vardag

Borta bra, men hemma bäst. Visst är det väl oftast så?.
Att hur skönt det än är att komma bort så är det lika skönt att komma hem igen. Eller vad tycker ni? Beror väl så klart på hur hemmet är och hur man trivs. ☺
Vi hade dessutom en väldigt glad och nöjd  kille som gick till förskolan idag. På morgonsamlingen berättade han att han minsann hjälpt pappa att bära kvistar och grenar och eldat massor. Gullunge!!

Jag har ägnat mig åt att plocka upp och tvätta det som behövdes från packningen samt ta en kort promenad till affären. Inte alls skönt ute!.
Har även pratat med brorsan angående torsdagen och begravningen av farmor. Vet inte riktigt vad jag ska klä mig i. Vi har inte sagt någon specifik klädsel, så jag får försöka hitta nåt mitt emellan. Inte för ljust och inte för mörkt så blir det nog bra. Har några dagar kvar att fundera ut något.

Blev ett inköp från H&M idag. Klickade hem ett par skor, två skärp och den sööötaste baddräkten till Georgia. De svarta skorna har jag i "ormfärgat" sedan förra säsongen och de är jättesköna. Så det fick bli ett par svarta också. Funkar ju till det mesta.

Georgia har nog saknat sin brorsa idag för hon blev extra glad och ville kramas när vi kom hem efter hämtningen på förskolan. Sötnöten, de har ju varit tillsammans i över en vecka så det är klart att det blir tomt för henne.


Mamma, jag är klar nu, let´s go...

Sneakers 199 kr, bild lånad fr  H&M

Skärp 99 kr, valde ett svart också.
Bild lånad från H&M.

Sötaste baddräkten, 99 kr. Bild lånad från H&M.

Kram-kalas

Inga kommentarer: